Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania społeczna "Równi na drodze"

(Fot. www.rowninadrodze.pl)

Zwiększenie bezpieczeństwa na drogach, promowanie kulturalnego zachowania oraz poprawa relacji między kierowcami jednośladów i dwuśladów to postulaty rozpoczętej w środę kampanii "Równi na drodze" organizowanej przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego.

W największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące kampanię, która ma kierowcom przypominać o innych użytkownikach hasłem "Równi na drodze". Plakaty pojawią się też na tyłach autobusów komunikacji miejskiej. Celem jest uświadamiać kierowców samochodów, że nie tylko oni poruszają się po drogach. Do tego też zachęcał w środę kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
"To jest akcja, która ma przede wszystkim powiedzieć użytkownikom drogi: nie jesteś sam na drodze. Oprócz ciebie - kierowco samochodu osobowego, ciężarowego, autobusu - na drodze są motocykliści. Kierowco motocykla czy skutera, oprócz ciebie na drodze są jeszcze kierowcy innych pojazdów. Uważajcie na siebie nawzajem, miejcie do siebie szacunek" - powiedział prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Jakub Faryś podczas konferencji prasowej inaugurującej kampanię.
Akcja skierowana jest to wszystkich uczestników ruchu drogowego. Ma zwrócić uwagę kierowców na obecność na drodze motocykli oraz popularyzować nawyki poprawiające bezpieczeństwo motocyklistów; chodzi o to, by kierowcy patrzyli w lusterka, albo nie otwierali drzwi, gdy stoją w korkach.
"Planujemy tę pierwszą część kampanii na miesiąc czy na kilka miesięcy. Natomiast mam nadzieję, że ta kampania przyjmie się (...) i będzie kontynuowana" - zaznaczył Faryś. Dodał, że w całości finansuje ją PZPM. Partnerem wspierającym jest fundacja Jednym Śladem, która zachęca do integracji wszystkich użytkowników dróg. "Jest to kampania wyjątkowa, bo łączy środowisko kierowców jednośladów oraz kierowców samochodów osobowych i ciężarowych" - powiedziała Aleksandra Żelazny z zarządu fundacji.
Kampanię honorowym patronatem objęła Komenda Główna Policji. (PAP)
 

(22.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.