Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec wprowadza piwo z lemoniadą pod marką Radler Warka

Grupa Żywiec poszerzy ofertę marki Warka i z początkiem czerwca wprowadzi na rynek Radler Warkę, czyli piwo z lemoniadą.

Grupa Żywiec (Grupa Heineken) wprowadzi lekkie piwo z lemoniadą na osiem rynków, w tym do Polski. Radler Warka będzie miało wsparcie reklamowe w mediach. - O działaniach marketingowych jeszcze nie możemy nic powiedzieć. Rozważamy dwie opcje i czekamy na decyzje zarządu - mówi Anetta Gołda, brand PR manager Grupy Żywiec.
Z danych Grupy Żywiec wynika, że piwo z lemoniadą cieszy się popularnością zwłaszcza w Chorwacji (udział w segmencie piwa wynosi tam 5,9 proc.), Austrii (6,5 proc.), na Węgrzech (4 proc.) i Słowacji (3,4 proc.). Heineken na tych rynkach sprzedaje produkt pod takimi markami, jak Gosser Radler, Zipfer Radler i Bażant Radler.
Receptura Radler Warki jest oparta na połączeniu 40 proc. jasnego piwa Warka z 60 proc. lemoniady sporządzonej na bazie koncentratu soków cytrynowego i pomarańczowego. Warka Radler zawiera 2 proc. alkoholu. W Polsce Radler Warka będzie dostępny zarówno w butelkach, jak i puszkach o pojemności 0,5 litra.
Markę Warka obsługują: agencja Just w zakresie kreacji, agencja Men at Work w zakresie BTL, agencja Pride & Glory Interactive w Internecie, agencja Live przy eventach i dom mediowy Macroscope OMD.
Ostatnio piwo z lemoniadą pod marką Lech Shandy wprowadziła też Kompania Piwowarska. (TW)

(17.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.