Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama polskiej wódki wycofana w USA

Prasowa reklama wódki Belvedere została wycofana z szeregu amerykańskich gazet w związku z oskarżeniami o promowanie gwałtów.

Zrealizowana przez agencję Arnell reklama przedstawiała kobietę, która próbuje wyrwać się z objęć mężczyzny. Fotografia podpisana była sloganem "Belvedere zawsze wchodzi gładko. Inaczej niż część mężczyzn". Reklama, oprócz prasy, zamieszczona została na profilach marki Belvedere w serwisach Twitter i Facebook, i to właśnie tam amerykańscy konsumenci zgłosili setki skarg odnośnie do jej przekazu.
Reklama została wycofana, zanim skargi na nią dotarły do amerykańskich władz.

ATS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.