Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchacze Trójki w proteście chcą doprowadzić ”Kocham Wolność” na szczyt ”Polskiego Topu Wszech Czasów”

Głosowanie trwa do piątku, 29 kwietnia 2016 roku

Słuchacze Programu III Polskiego Radia prowadzą akcję ”Wolność na topie”. Twórcy facebookowego profilu ”Ratujmy Trójkę” zachęcają, by oddawać głosy na utwór ”Kocham wolność” Chłopców z Placu Broni w głosowaniu na trójkowy ”Polski Top Wszech Czasów”.

Słuchacze akcją chcą pokazać, że ignorowanie ich protestu przez zarząd Polskiego Radia ”nie będzie skutkowało pozbawieniem nas wpływu na to, co dzieje się w Programie Trzecim!”. Pod petycją cofnięcia zmian kadrowych i programowych w Programie III podpisało się ponad 41 tys. internautów.
”My, słuchacze Programu Trzeciego, mieliśmy, mamy i będziemy mieli wpływ na kształt radia, z którym wielu z nas jest od kilkunastu lub kilkudziesięciu lat – niezależnie od tego, kto zasiada na fotelu prezesa Polskiego Radia!” – czytamy na profilu ”Ratujmy Trójkę”.
Celem akcji ”Wolność na topie” jest doprowadzenie piosenki ”Kocham Wolność” Chłopców z Placu Broni na pierwsze miejsce ”Polskiego Topu Wszech Czasów”.
”Pokażmy, że jesteśmy wyjątkowo zmobilizowaną i zjednoczoną grupą słuchaczy, którzy nie odwrócą się od Trójki tylko dlatego, że nowy zarząd zapowiada i przeprowadza w niej zmiany!” – apelują i przypominają: ”Trójka od zawsze prezentowała wyjątkową wolność, której w takim wymiarze nie można było uświadczyć w żadnej innej stacji Polskiego Radia”.
Głosowanie na ”Polski Top Wszech Czasów” trwa do piątku, 23 kwietnia do godziny 12. Finał plebiscytu odbędzie się we wtorek, 3 maja. To już jego dziewiąta edycja.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.