Słuchalność Radia Zet po raz pierwszy poniżej 14 proc.
Radio Zet w okresie listopad 2014 – styczeń 2015 miało najniższą słuchalność w całej historii badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown. Udział Zetki w czasie słuchania spadł do 13,8 proc.
RMF FM poprawił udział w czasie słuchania, w porównaniu z falą listopad 2013 – styczeń 2014, z 22,6 proc. do 24,5 proc. Słuchalność Radia Zet spadła z 15,9 proc. do 13,8 proc., Programu I Polskiego Radia z 10,4 proc. do 9,9 proc., a Programu III Polskiego Radia z 7,5 proc. do 7,2 proc.
– Analizując wyniki ostatniej fali wypada nam pogratulować efektu intensywnej urodzinowej kampanii na 25-lecie krakowskiej stacji – stwierdziła Katarzyna Szczepanik, rzeczniczka Eurozetu (nadawca Radia Zet), poproszona o komentarz do wyników Zetki. Chodzi o jubileusz RMF FM, którego towarzyszyły szerokie działania reklamowe i promocyjne.
Dotychczas Radio Zet najsłabszy wynik – 14,2 proc. – zanotowało w fali wrzesień – listopad 2014.
KOZ