Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najgorsze wyniki Radia Zet w historii badania Radio Track, tracą też RMF FM i Trójka

Radio Zet w pierwszym kwartale br. miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki poprawiło tylko Radio Maryja.

Radio Zet miało 14,9 proc. udziału w rynku w pierwszym kwartale, co oznacza spadek z 16,3 proc. – Jestem zaskoczony. Raczej spodziewałem się wzrostu – mówi Alfred Ejsmond, dyrektor ds. radia, outdooru i kina w Universal McCann. Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group, przyznaje, że badania w dużej mierze dotyczą świadomości, a Radio Zet nie przeprowadziło ostatnio działań reklamowych. – Słuchalność można ”kupić” kampaniami – dodaje.
Redaktor naczelny Radia Zet Rafał Olejniczak nie chciał z nami rozmawiać o wynikach słuchalności i odesłał do Michała Aleksandrowicza z biura prasowego. Ten stwierdził jedynie: - Radio Zet nie komentuje najnowszych wyników Radio Track.
Liderem słuchalność pozostaje RMF FM, którego udział w czasie słuchania zmniejszył się do 24,3 proc. z 25,4 proc. w analogicznym okresie ub.r. Rozgłośnia dawno nie miała tak słabych wyników – poprzednio w fali lipiec – wrzesień 2009 roku udział RMF FM wyniósł 23,9 proc.
– Spadki są trochę pochodną nasycenia dużych stacji reklamami, które stają się już trudne do zniesienia. Część słuchaczy najwidoczniej odwróciło się od nich – komentuje Jakub Bierzyński.
Udział Programu I Polskiego Radia spadł z 12,3 proc. do 11,7 proc., Programu III z 8,7 proc. do 8,2 proc., a Programu IV z 0,5 proc. do 0,4 proc. Nie zmieniła się słuchalność Programu II – 0,6 proc. Radio Maryja jako jedyne odnotowało wzrost – z 2,4 proc. do 3,3 proc.
Wszystkie dane pochodzą z badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC. (KOZ)

(13.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.