Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepsze kampanie PR nagrodzono Złotymi Spinaczami 2011

Związek Firm Public Relations po raz dziewiąty wręczył nagrody Złote Spinacze za najlepsze kampanie public relations.

44-osobowe jury przyznało w sumie 19 nagród w 16 kategoriach głównych i w trzech kategoriach specjalnych. Najwięcej nagród, bo aż trzy, zdobyła agencja Euro RSCG Sensors.
W kategorii PR korporacyjny i kategorii specjalnej Efektywność nagrodzono agencję Testa Communications za kampanię "Cała Polska nosi wąsy”, przygotowaną na zakończenie kariery sportowej Adama Małysza .
Za najlepszą kampanię PR produktu uznano kampanię Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2011, przygotowaną przez Imago Public Relations.
Program edukacyjny "Jedz smacznie i zdrowo” agencji Eskadra Publica i marki Winiary uzyskał nagrodę w kategorii Kampania edukacyjna, a za najlepszą Kampanię społeczną jury uznało "Boskie Matki” agencji Euro RSCG Sensors. Ta kampania otrzymała też nagrodę specjalną za kreatywność.
Jury nagrodziło też kampanie w kategorii Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa, a także w kategorii Public affairs & lobbying. W obu kategoriach zwyciężyły kampanie agencji Partner of Promotion, odpowiednio: "Tiger jest tylko jeden” i kampania mająca na celu powstrzymanie monopolizacji polskiego rynku eksportowego.
Natomiast za najlepszą kampanię w zakresie komunikacji wewnętrznej jury nagrodziło Wirtualną Polskę za "WPKompas – Księga wartości Wirtualnej Polski”.
Eventy nagrodzono w dwóch kategoriach: komercyjny i społeczny. W pierwszej wygrała agencja InnerLook Consultanty - departament PR Inner Corp. za "Dzień Darmowej Dostawy”, a w drugiej Stowarzyszenie Wiosna za event "Znani ludzie w Szlachetnej Paczce”.
W kolejnej kategorii: Launch nowego produktu, usługi lub firmy, jury nagrodziło Go Culture Komunikacja dla kultury za launch książki prof. Bartoszewskiego "Pod prąd”.
Za najlepszą kampanię CSR uznano projekt "Adam – mężczyźni kontra rak piersi” agencji magnifiCo dla firmy Avon.
W kategorii PR miejsca, miasta lub regiony zwyciężyła kampania "Mazury Cud Natury” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Projekt "Ojciec Bóg” agencji Heureka Huge Idea wygrał w kategorii Social media, a "Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem!” agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2) - w kategorii Business-to-business PR.
W kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie wygrała agencja Genesis PR za "Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie”. W kategorii Sektor publiczny Złoty Spinacz trafił do agencji Euro RSCG Sensors za kampanię "I love Polska Wschodnia”.
W kategorii specjalnej – Green PR – jury przyznało nagrodę agencji On Board Public Relations i firmie Gaspol za "Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych – Gaspol kibicuje klimatowi”.
Gala odbyła się na zakończenie PR Forum organizowanego przez Związek Firm Public Relations i magazyn "ThinkTank”, a prowadził ją Olivier Janiak, dziennikarz TVN i redaktor naczelny "Malemen”.

(25.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.