"Gazeta Polska Codziennie" sprzedaje się lepiej niż rok temu, pozostałe dzienniki - gorzej
Średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w marcu 2016 wyniosła 299 789 egz. (o 5 proc. mniej niż w marcu 2015 roku). Sprzedaż "Gazety Wyborczej" (Agora SA) spadła o 8,3 proc. do 145 709 egz. - wynika z opublikowanych w piątek danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż „Super Expressu” (ZPR Media) w marcu br. wyniosła 143 392 egz. - spadek o 3,2 proc., „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) - 55 331 egz. (spadek o 1,65 proc.), a „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - 43 193 egz. (spadek o 5,58 proc.).
„Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) miał średnią sprzedaż 26 874 egz. (spadek o 9,8 proc.).
Sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) wzrosła o 13,5 proc. do 20 575 egz. Wyprzedza ona tylko dzienniki biznesowe: "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - 10 198 egz. (spadek o 4,4 proc.) i "Parkiet Gazetę Giełdy" (Gremi Business Communication) - 4 477 egz. (spadek o 6,9 proc.).
(07.05.2016)