"Gazeta Wyborcza" wprowadza zmiany w "Wysokich Obcasach"
"Wysokie Obcasy" - fragment okładki nowego wydania
Najbliższy numer "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej" (Agora SA), ukaże się w nowej odsłonie. Pojawią się także nowe felietonistki.
"Wysokie Obcasy" będą miały nowy layout, większy format (zostanie poszerzony) i większą objętość - 54 strony. Szata graficzna ma być bardziej przejrzysta, a działy lepiej oznaczone.
W magazynie pojawią się nowe felietonistki: Ewa Wanat, Dorota Wellman, Joanna Sokolińska i Sylwia Kubryńska. Pismo będzie zawierało więcej materiałów na temat związków, pracy, finansów, psychologii i wychowania. Poszerzone zostaną działy: Uroda i zdrowie oraz Kuchnia.
"Dzięki przeprowadzonym badaniom poznaliśmy potrzeby naszych czytelniczek. Oczekują one, że Wysokie Obcasy zachowają obecny charakter, lecz zadbają o urodę" - argumentuje Paulina Reiter, redaktor naczelna "Wysokich Obcasów", cytowana w komunikacie prasowym.
Start magazynu w nowej odsłonie wspiera kampania reklamowa w stacjach telewizyjnych TVP, Polsatu i w kanałach tematycznych, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kampanię odpowiada agencja Bardzo, a za zakup mediów - dom mediowy Starlink.
(IKO, 10.04.2015)