Dział: PRASA

Dodano: Marzec 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Minęło pół roku i "7 Dni Puls Tygodnia" znika z rynku

Spółka Press Media Enterprise zawiesiła wydawanie tygodnika z przedrukami "7 dni Puls Tygodnia". Numer, który w poniedziałek trafił do sprzedaży, jest ostatnim, jaki się ukazał.

Redaktor naczelny Maciej Jankowski, który w styczniu objął stanowisko po pierwszym naczelnym Piotrze Nisztorze, mówi, że nie miał wpływu na decyzję zarządu wydawnictwa. - Widocznie inwestorzy nie byli zadowoleni z przychodów pisma - komentuje Jankowski.
Prezes wydawnictwa Press Media Enterprise Rafał Dzikowiecki odmówił nam komentarza w tej sprawie.
Tygodnik "7 Dni Puls Tygodnia" zadebiutował w połowie września ub.r. w objętości 84 stron i nakładzie ok. 100 tys. egz. (dane wydawcy). Początkowo kosztował 4,50 zł, a ostatnio 2,90 zł. Pierwszym redaktorem naczelnym był Piotr Nisztor (były dziennikarz "Pulsu Biznesu"), jego zastępcą Artur Warcholiński, a sekretarzem redakcji - Maciej Stempurski (były dziennikarz "Rzeczpospolitej"). Wśród komentatorów gazety byli m.in. Tomasz Sekielski (prowadzący ”Po prostu” w TVP 1), Grzegorz Kwolek (reporter RMF FM) i aktor Cezary Pazura, który był twarzą kampanii reklamowej pisma.
Wydawca nie ujawniał wyników sprzedaży tygodnika.

"Puls Tygodnia" zanika, czyli historia ciekawego projektu, w którym powiedziano A, ale na B, C i D zabrakło... No właśnie - czego zabrakło? - analizuje Marcin Kowalczyk, redaktor naczelny "Expressu Ilustrowanego"

(MAL, KOZ, 27.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.