Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora na niewielkim plusie w drugim kwartale

Przychody Grupy Agora w drugim kwartale br.  wyniosły 271,9 mln zł (spadek o 4 proc. w porównaniu do tego okresu w ub.r.). Zysk netto Grupy wyniósł 0,6 mln zł. Wynik EBITDA operacyjna to 28,9 mln zł (wzrost o 7,8 proc.).

Przychody ze sprzedaży egzemplarzowej wydawanej przez Agorę „Gazety Wyborczej” wyniosły  25 mln zł (spadek o 3,8 proc.), a przychody z reklam - 38,5 mln zł (spadek o 33,3 proc.). Przychody pionu Prasa bezpłatna ze sprzedaży reklam wyniosły 6 mln zł (spadek o 18,9 proc.), a wpływy bezpłatnego dziennika „Metro” z ogłoszeń wymiarowych były niższe o 30 proc. niż przed rokiem.
Przychody segmentu Czasopisma spadły o 37,6 proc. do 11,6 mln zł. Wpływy ze sprzedaży magazynów wyniosły 4,3 mln zł, a z reklam - 7,3 mln zł.
Przychody segmentu radiowego Agory z reklam wyniosły 22,1 mln zł (spadek o 13,3 proc.).
Przychody segmentu Internet Agory to 29,8 mln zł, w tym przychody z reklam internetowych - 24,2 mln zł, a ze sprzedaży ogłoszeń w wortalach - 4,1 mln zł.
Przychody z działalności sieci kin Helios wzrosły o 29,2 proc. do 44,3 mln zł. Natomiast przychody firmy reklamy zewnętrznej AMS z reklam wzrosły o 4,9 proc do 41 mln zł. 

Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities SA: "Niepokojąca jest dynamika wyników Agory w segmentach kino i Internet"

Przemysław Sawala-Uryasz, analityk UniCredit CAIB: "Poprawa wyników Agory wymagałaby dalszej restrukturyzacji"

 

(14.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.