Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl wprowadza zmiany - na początek na stronie głównej

Dzięki technologii Responsie Design nowa Wyborcza.pl dostosowuje swój layout do wielkości urządzenia

Serwis Wyborcza.pl (Agora SA) jutro zmieni wygląd. Ma bardziej przypominać papierową "Gazetę Wyborczą".

Strona główna Wyborcza.pl będzie pokazywała więcej treści uporządkowanych w widoczne kategorie. Zniknie górna belka z sześcioma polecanymi materiałami, a pojawi się boks z najważniejszymi, zdaniem redaktorów, tekstami. Ich liczba oraz sposób prezentacji mają się zmieniać w zależności od sytuacji, ale główne informacje danego dnia będą bardziej eksponowane, niż miało to miejsce dotychczas.
- Chcemy przywrócić serwisowi jego pierwotny, informacyjny, charakter – mówi Michał Gwiazdowski, zastępca kierownika ds. wydań cyfrowych w Agorze, który nadzorował prace nad zmianą witryny. - W nowej odsłonie podkreślamy wielorakość informacji wytwarzanych przez naszych dziennikarzy – dodaje. Treści prezentowane są w kilkunastu sekcjach tematycznych, m.in.: Kraj, Świat, Duży Format, Komentarze, Wysokie Obcasy, Nauka, Gospodarka, Miasto, Ale Historia, Kultura, strony autorskie, listy czytelników, Duży Kadr, Sport, Sport Ekstra, Akcje społeczne i patronaty oraz Nekrologi.
Nowa strona została przygotowana przez zespół „Gazety Wyborczej” i Internetu Agory.
W serwisie będą wykorzystywane inne niż dotychczas fonty, a makieta ma przypominać papierową wersję dziennika "Gazeta Wyborcza".
Dodatkowe wyróżnienie zyskały treści płatne, zamknięte za paywallem Piano.
Liczba wyświetlanych kolumn serwisu zależy od urządzenia, na jakim jest on otwierany - na monitorach komputerów będą widoczne trzy kolumny, w smartfonach - jedna.
Jak informuje Michał Gwiazdowski, zmiana strony głównej serwisu to początek zmian. W kolejnych miesiącach modyfikacje przejdą pozostałe części Wyborcza.pl.

(AT, 04.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.