Phoenix Press wyda magazyn o zdrowiu z receptami od czytelników
"Przepis na Zdrowie" będzie kosztował 99 groszy.
Phoenix Press wprowadza na rynek "Przepis na Zdrowie" - miesięcznik w formule pisma społecznościowego. Jego nakład wyniesie 600 tys. egz.
Miesięcznik będzie kosztował 99 groszy i trafi do kiosków 2 listopada br.
Koncepcja pisma opiera się na założeniu, że redakcji uda się zebrać od czytelników godne zaufania, stosowane z pokolenia na pokolenie, skuteczne receptury na naturalne leki i kosmetyki. Domowe sposoby ochrony zdrowia, pielęgnacji urody, ale również propozycje zdrowej kuchni, zostaną wsparte komentarzami ekspertów różnych dziedzin: lekarzy, fitoterapeutów, dietetyków, kosmetologów.
Dyrektor wydawniczą tytułu jest Karina Hadyś.
Pismo wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN), radiu (RMF FM), prasie kobiecej (”Chwila dla Ciebie”, ”Tina”, ”Życie na Gorąco”). Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC, koncepcja kreatywna powstała w wydawnictwie.
(26.10.2011)