Badania potwierdzają, że internauci nie lubią długich filmów na YouTube
(fot. pixabay.com)
Ponad połowa internautów przyznaje, że przerywa oglądanie zbyt długich filmów na YouTube - wynika z badania agencji IQS.
57 proc. ankietowanych twierdzi, że przerywa oglądanie filmów na YouTube, jeśli są za długie. Bardziej niecierpliwi są mężczyźni (59 proc.) niż kobiety (56 proc.). Częściej wideo wyłączają ludzie starsi - przyznaje się do tego 50 proc. osób w wieku 15-18 lat, 55 proc. w wieku 19-24 lata, 61 proc. w grupie 25-34 i 58 proc. w wieku 35-50. Z oglądania częściej rezygnują ludzie z wykształceniem wyższym (64 proc.) i średnim (62 proc.) niż osoby z niższym wykształceniem (49 proc.).
44 proc. ankietowanych "zdecydowanie" lub "raczej" woli krótsze treści na YouTube. Dla 32 proc. nie ma znaczenia, ile trwa wideo.
Badanie przeprowadzono w dniach 5-7 maja br. przy wykorzystaniu internetowej ankiety na grupie 800 Polaków w wieku 15-50 lat.
(JM, 03.08.2015)