Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek" wprowadzi paywall dla treści online

W pierwszym kwartale 2015 roku Ringier Axel Springer Polska wprowadzi własny paywall dla witryny Newsweek.pl. To pierwszy etap w tworzeniu platformy płatnych treści dla innych serwisów tego wydawcy – dowiedział się "Presserwis".

- Wprowadzamy możliwość łatwego, wygodnego i płatnego dostępu online do treści magazynowych z najnowszego wydania "Newsweeka" – mówi Piotr Stasiak, product manager Newsweek.pl, który w przeszłości jako redaktor naczelny Polityka.pl uczestniczył we wprowadzaniu paywalla dla serwisu "Polityki". Wydawca tworzy paywall połączonymi siłami Grupy Onet-RASP. - Ponieważ jesteśmy dużą firmą ze sporymi zasobami IT, zdecydowaliśmy, że tak duży i strategiczny projekt powinien być rozwijany wewnątrz firmy – informuje Piotr Stasiak. Na jej potrzeby pracuje DreamLab obsługujący całą grupę Onet-RASP.

Na stronie Newsweek.pl już w niedzielny wieczór będą umieszczane teksty z poniedziałkowych wydań tygodnika. Zajawki do artykułów, które ukazują się na stronie już teraz, kierować będą do płatnych tekstów. - Na dziś nie ma ich wszystkich dostępnych na stronie WWW, tylko niektóre pojawiają się z opóźnieniem po kilkunastu dniach, czasem w okrojonej wersji – dodaje Stasiak. By usprawnić publikację treści "Newsweeka" w różnych kanałach dystrybucji, dziennikarze papierowego tygodnika i Newsweek.pl działają w ramach jednego newsroomu, którym kierują naczelny Tomasz Lis i jego zastępczyni Aleksandra Karasińska.

Wydawca nie zdradza, jakie pakiety obejmować będą płatne treści. Wiadomo jedynie, że nie zdecyduje się na płatność za pojedyncze teksty, bo - jak tłumaczy Stasiak - takie działanie nie jest w interesie wydawcy.

(MAL, 27.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.