Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piano Media pracuje nad stroną agregującą płatne treści wydawców

Witryny, które przystąpiły do systemu Piano, zwiększają liczbę artykułów objętych paywallem. Piano Media zdradza także, że pracuje nad stroną agregującą treści dostępne w systemie.

Piano Media, podsumowując pierwszy miesiąc działalności na polskim rynku, liczbami się nie dzieli. Informuje jednak, że wydawcy nie stracili użytkowników korzystających z ich stron internetowych. "Zleciliśmy wykonanie badania sprawdzającego wpływ systemu Piano na nasz ruch internetowy i liczbę odsłon - okazało się, że Piano nie ma negatywnego wpływu" - tak o projekcie informuje Agnieszka Starewicz-Jaworska, dyrektor ds. kontentu Muratora SA, cytowana przez Piano Media. Dodaje też, że dodawanie nowych artykułów w sekcjach premium poprawiało wewnętrzne statystyki.
Piano Media pracuje nad wprowadzeniem jednolitej witryny agregującej wszystkie treści objęte paywallem, co we wrześniu br. na forach sugerowali internauci. Taki sposób prezentacji ma ułatwić odnalezienie interesujących czytelnika treści, a także ich personalizację. Firma przygotowuje też wersję mobilną oraz aplikację na urządzenia mobilne, w której będzie można czytać witryny zrzeszone w Piano.
Słowacka firma przepytała również użytkowników, którzy zdecydowali się na rejestrację, ale nie wykupili dostępu, o powody niechęci do systemu. Okazuje się, że 44 proc. wszystkich internautów jest przeciwne płaceniu za jakiekolwiek treści w Internecie (to najwyższy odsetek wśród państw, w których funkcjonuje firma; na Słowacji wynosi on 40 proc., w Słowenii - 38 proc.). 19 proc. nie zdecydowało się na wykupienie abonamentu z powodu ceny, 18 proc. nie rozumiało produktu, natomiast 7 proc. nie ma zaufania do płatności realizowanych drogą elektroniczną.
Firma Piano Media przeanalizowała również, kiedy internauci dokonują płatności. Prenumeraty wykupowane są najczęściej w godz. 8-10, około południa oraz między godz. 20 a 22.
Piano w najbliższym czasie umożliwi internautom kolejny system płatności - YetiPay. To kolejna obok SkyCash, mPay i PayPal platforma mikropłatności. Standardowe ceny abonamentów to 9,90 zł za dostęp tygodniowy, 19,90 zł za miesięczny i 199 zł za roczny. W przypadku wybrania opcji autoodnawialnej subskrypcji YetiPay i opłacenia zamówienia użytkownik otrzyma 10 proc. zniżki. (AT)

(23.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.