TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lis ujawnił szczegóły dotyczące polskiego "Huffington Post"

Tomasz Lis poinformował o szczegółach swojego projektu internetowego. Projekt powstaje przy udziale firmy NextWeb Media.

Tomasz Lis chce stworzyć portal informacyjno-publicystyczny z elementami społecznościowymi, w którym będą się liczyły "realne newsy". - Chcę pokazać, że newsy można robić poważniej i zajmować się tymi realnymi - mówił o swoim projekcie Tomasz Lis podczas Forum IAB. - Na dużych portalach często pojawiają się teksty, które nie mówią o tym, co jest tak naprawdę istotą informacji dziennikarskiej. Pojawia się np. headline "Polak wylądował w Realu Madryt", który prowadzi nas do tekstu o polskim 16-latku, który trafił do szkółki piłkarskiej tego klubu. To sprawia, że informacje na portalach sprowadzane się do absurdu, a czytelnik robiony jest w balona - wyjaśniał Lis. Tłumaczył, że zdecydował się na własny projekt w Internecie, ponieważ jest to coraz ważniejsze medium dla młodego pokolenia. W jego portalu mają publikować internauci oraz znane osoby. Tomasz Lis liczy na 500-800 tys. realnych użytkowników miesięcznie.
Lis w czasie Forum IAB krytykował lekkie treści w polskich serwisach. Opowiedział m.in., że jako jednodniowy wydawca w portalu Onet.pl robił to, co jest zaprzeczeniem dziennikarstwa. W jego serwisie ma być inaczej. Jak dziś napisał na Cosnowego.pl (strona, na której informuje o nowym serwisie), jego platforma ”połączy blogi osób, kształtujących polską debatę publiczną w różnych dziedzinach, z artykułami dziennikarzy w redakcji”. ”Buduję wreszcie coś, co, głęboko wierzę, zmieni zasady dziennikarstwa. Co podniesie jakość debaty publicznej w Polsce” – zapewnił internautów.
Do przygotowania projektu tworzonego przez Tomasza Lisa utworzono spółkę Glob 360, której udziałowcami są oprócz dziennikarza agencja Nextweb Media - wydawca takich serwisów, jak blomedia.pl czy abczdrowie.pl - oraz biznesmen Robert Jędrzejczak.

SK, KSZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.