Gala AdMan Roku 2013
9 kwietnia 2014 w warszawskim klubie Loft 44 ogłoszono wyniki konkursu AdMan Roku 2013. Konkurs dla branży reklamy po raz drugi zorganizował miesięcznik „Press”. Tytuł zdobył Marcin Maj.
Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group, został doceniony za „stworzenie grupy, charyzmę i wolę walki na trudnym rynku” - m.in. tak pisali o nim głosujący przedstawiciele agencji i domów mediowych. Dzięki jego wizji i determinacji niewielka agencja interaktywna w ciągu kilku lat zmieniła się się w grupę komunikacyjną, która bez kompleksów staje do przetargów z najsilniejszymi firmami na rynku i to nie tylko o budżety na działania w Internecie. Stworzona przez Maja grupa jest w ciągłej budowie i z sukcesem rozszerza swoje kompetencje. Maj w głosowaniu branży zdobył 78 punktów.
- To dobry znak, kiedy człowiek z branży interactive stoi wśród takich znamienitych nazwisk z reklamy. To od was się uczyłem. Nagroda ta pokazuje, że digital wchodzi na salony. Ta nagroda daje mi poczucie, że jutro jest po co wstawać - powiedział Marcin Maj, odbierając nagrodę.
Drugie miejsce w konkursie AdMan Roku 2013 zajął Sławomir Stępniewski – CEO Dentsu Aegis Network Poland. W głosowaniu agencji i domów mediowych zdobył 48 punktów.
Trzecie miejsce głosujący w konkursie przyznali Jackowi Stalewskiemu, prezesowi i współwłaścicielowi agencji Grandes Kochonos - zdobył 26 punktów. Czwarte miejsce (24 punktów) zajął Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. Piąte miejsce zajęli ex aequo Agnieszka Kosik (CEO MediaCom Warszawa) i Jan Majle (dyrektor kreacji Change Integrated) - zdobyli po 22 punktów.
Wybór AdMana Roku organizatorzy (redakcja „Press”) oddali w ręce branży. Agencje i domy mediowe głosowały na kandydatów, wybranych wcześniej przez 26 przedstawicieli branży reklamowej oraz dziennikarki „Press” piszące o komunikacji marketingowej. Głosować mogli reprezentanci wszystkich firm działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje reklamowe, agencje digitalowe, domy mediowe.
Ideą konkursu jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.
Mecenasem konkursu jest Ströer, a partnerem Biuro Reklamy Polskapresse. Podczas gali, na której ogłoszono wyniki, wystąpili artyści z Klubu Komediowego. (AMS)
(10.04.2014)