Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika próbuje zarabiać na swoim logo i kubkach, z jakich kawę piją dziennikarze

Chociaż TV Republika zachęca do kupowania koszulek, to w sklepie stacji ich nie ma (screen: TV Republika)

Koszulki, przypinki, nalepki na samochód z logo stacji – Telewizja Republika próbuje zarabiać na sprzedaży takich gadżetów. Do zakupów zachęcają na antenie prowadzący programy.

Stacja zachwala swój sklep. Na antenie do jego odwiedzenia zapraszają prowadzący programy. – Wspaniałe gadżety dla was – zachęca Miłosz Kłeczek i dodaje, że kupowanie w tym sklepie to gest wsparcia telewizji ze strony jej odbiorców.

Z kubeczków kawę piją dziennikarze TV Republika

Oferta sklepu jest skromna. Składa się zaledwie z 11 produktów. Poza jedną koszulką z napisem "@michalrachon #JEDZIEMY", wszystkie inne produkty (płócienne torby, parasole, naklejki, kubki czy piny) są ozdobione logo stacji, ewentualnie hasztagiem promocyjnym "#włączprawdę", używanym przez telewizję w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne. Ich szefowie reagują

Bawełniany T-shirt kosztuje 59,99 zł. I to cena promocyjna, bo podobno był o 20 zł droższy. W podobnej cenie sprzedają się popularne wśród widzów TV Republika koszulki patriotyczne. Parasol z drewnianą rączką, również w promocji – 64,99 zł. Cena została obniżona o 17 zł.

Piny z logo stacji sklep TV Republika reklamuje: "Nosząc ją, będą mogli Państwo mocniej wyrazić swoje wsparcie dla naszej działalności i misji przekazywania prawdziwych informacji" – czytamy. I dowiadujemy się: "Produkt idealnie sprawdzi się podczas uroczystości, spotkań, marszów czy protestów". W ofercie są dwa rodzaje przypinek, ponoć wykonane tradycyjnymi technikami odlewniczymi i ręcznie malowane. Cena regularna to 110 zł (promocyjnie obniżona do 89,99 zł).

Widzowie, którzy zdecydują się sklep odwiedzić, mogą mieć jednak problemy z zakupami. Na 11 wystawionych w nim produktów dostępne są obecnie zaledwie cztery – nalepki na samochód, parasole i kubeczki. O kubeczkach napisano, że poranną kawę piją z nich również dziennikarze TV Republika i ich goście.

Czytaj też: W TV Republika reklamują się 42 firmy. Więcej widzów, wyższe ceny. W TVP Info – 118 firm

(PAR, 24.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.